dijous, 14 de juny del 2007

Sibil·la de Fortià

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots/es sóc en Berenguer de Fortià.
Espero que tot els que tingueu entrada per vuere l'obra la disfruteu.

Pd: Les entrades estàn esgotades!

Anònim ha dit...

JO ja la tinc!!!! Espero!!!!
Aix!! Kina emoció!!! Demà la gran estrena!!! com estan els actors??Com ho portes Berenguer?? i la Sibil.la? aquest matí l'he vista molt trankila!! ja veurem demà... aix aix aix... jo no faig l'obra i estic nerviosa!!
MOLTA SORT A TOTS!!!!

Anònim ha dit...

Molta merda!!!!! (De bon rotllo!!!)
Aviat us veurem al Cor de la Ciutat!!!!

juvicos ha dit...

Us felicito, gent! Realment l'obra us va kedar d collons!!! Podríeu plantejar-vos fer-la en un Teatre Jardí sense cap problema!!! Vàreu cuidar cada detall a la perfecció i teniu uns PEAZO ACTORS/ACTRIUS!!!!

Anònim ha dit...

Podeu veure el video amb tres minuts d'imatges de la representació a www.tramuntana.tv
Salut!!!

Anònim ha dit...

ei!!!
Desde Figueres us diem hola a tots!!!ja tenim noves tecnologies!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats a tots, personalment em va agradar la obra!
Enhorabona!

Anònim ha dit...

Hola!! Ja va portar feina no us penseu. I kin patir! La ultima setmana preparant i assajant va ser brutal. Ara el novembre s'ha de repetir que hi ha molta gent que no la va poder veure.

Anònim ha dit...

Benvolguts actors i actrius fortianencs i de la Corona de Catalunya i Aragó,

Des de la meva França natal us demanaria que em diéssiu amb temps el dia exacte de l'obra ja que haig de preparar el meu equipatge i la meva comitiva.

Cordialment,
V.de Bar--------------------------------------------------------------